revenirea

Buna seara tuturor!

M-am decis sa revin in fortza in 2007... dupa o lunga pauza, voi posta cateva dintre ideile mele acumulate in aproximativ 1 an de munca (1-2 ani cu pauze...); nu de alta dar trebuie sa fiu si eu in moda cu blogurile.

Dupa putina curatare.. comentarii-spam si postari dezordonate si o schimbare de fatzada, blogul meu a inceput sa arate cat de cat a blog. In privinta informatiei, voi incepe cu un link catre un minislideshow facut de mine in cateva minute pentru o incheiere a unui proiect la IOM(intrefata om-masina). trebuie sa mentionez ca proiectul a fost notat cu 2, mai mult decat meritam , dupa spusele laborantului (mai multe explicatii nu am primit si nici nu prea ne-au interesat...)

mini-slideshow: TendinteWeb.ppt
prezinta 3 idei fundamentale ale tendintelor actuale: ajax, web2.0, rss in linii sumare.
Pentru mai multe detalii si nu doar o mini-prezentare, cititi urmatoarele articole:
voi reveni cu postari tehnice mult mai detaliate legate web design, arhitectura informatiei, experienta userului si poate si ceva mai multe detalii despre mine si portifoliul meu ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu